Yoga for pårørende

Enten du er en dreven yogi eller aldri har forsøkt yoga tidligere, så er dette timen for deg! Kom i tøy du kan bevege deg i, vi har matter og tepper.

Aktivt eldre par

Yoga for pårørende tilbys hver onsdag, mellom 17.00 og 18.00. Timen holdes i Oscars gate 36b, andre etasje. Timen er basert på hatha-yoga og har fokus på meditasjon og avslapning i tillegg til asanas (de fysiske yogaøvelsene). Vi tar i bruk stol, klosser og puter og tilpasser timen din fysiske form. Du trenger ingen erfaring med yoga eller meditasjon for å bli med!

Vår yogainstruktør Vivi tilpasser også timen og tar hensyn til eventuelle skader eller behov.

Vil du bli med?

Hos oss er alle velkomne! Ta kontakt med oss på yoga@nasjonalforeningen.no eller møt opp i Oscars gate 36b, onsdager klokken 17.00. Tilbudet er gratis for medlemmer. For ikke-medlemmer koster tilbudet 50 kroner per gang.