Bli med oss!

Våre tilbud er alltid frivilligdrevne og drives i stor grad med innsamlede midler. Medlemskontigenten gjør at vi kan drive demenskor, samtalegrupper, yoga og mye mer i byen vår. En stor demensforening har stor påvirkning, så bli støttemedlem og vært med å påvirke tilbudet for personer med demens og pårørende i Oslo.

Nye medlemmer får halv pris i hele 2024! Husk å fylle inn at du ønsker å tilhøre Oslo demensforening. Du kan også ta kontakt med Oslo fylkeskontor for innmelding. Send en e-post til Oslo@nasjonalforeningen.no eller ring 23 12 00 00.

Medlemsfordeler

I tillegg til å støtte arbeidet vårt, kan du som medlem nyte godt av våre samarbeid:

- 15% på medlemskap på Friskis og Svettis Oslo

- Rabatterte billetter på alle Oslo museum (Interkulturelt museum, Arbeidermuseet, Bymuseet og Teatermuseet

- Gratis yoga hver onsdag

- Gratis deltakelse i Kulturkalenderen

Meld deg inn og få halv pris i hele 2024!